Corolla ae101 Efsane Modifiye

Toyota corolla 1992-1998 1.6 XEİ .

Corolla reflektör
Ae101 Corolla Modifiye , Corolla Reflektör
USDM ön tampon , bz touring panjur
USDM ön tampon , bz touring panjur



34UK6155
 Baştan sona bir tasarım revizeler ile yapılmıştır. Bir çok parça özel olarak getirilmiştir. Usdm ön tampon çok zor şartalarda bulunmuştur. Bir çok parçayı önce toplayıp tamamladıkdan sonra ae101 corolla modifiye işlemine başlatılmıştır. TR de ender bulunan Corolla reflektör hatasız bulunup koleksiyona eklenmiştir. Bz touring panjur yurt dışından getirilmiştir. Aracın plakası özel olarak yapılmıştır. 34UK6155 aracın 3. plakası olmuştur. 

Yorumlar

  1. selamın aleyküm bana bu araçta ki ö ve arka tampondan lazım ne kadar aradıyssam bulamadım yardımcı olursanız sevinirim panjuru aldım arka reflektörü aldım jant ve lastiğim coil overlarda hazır tek tamponlar kaldı ve aracım bu araçla aynı renk

    YanıtlaSil
  2. arka tamponun adı nedir bir türlü bulamadım

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder